Ofte stilte spørsmål
Få svar på ofte stilte spørsmål og lær mer om påmeldingssystemet.
Gjør et lite dypdykk i Pindena, og finn svar som kan hjelpe deg å komme et steg nærmere å forstå hvordan du kan bruke et påmeldingssystem og hva det koster.
Dette lurer mange på
Systemet kan brukes for påmelding til fysiske, digitale og hybrid arrangement. Merk at systemet ikke har innebygd støtte for digitale arrangement, men du kan dele link til et digitalt arrangement i et valgt verktøy.
Med en supportavtale kan du kontakte support når du står fast. Vi er tilgjengelig på e-post, chat og telefon, hvor vi svarer så fort vi kan og alltid innen 24 timer.
Påmeldingssystemet støtter betaling med Vipps, og kort via Stripe, Swedbank eller Nets/NetAxept. Du kan også benytte faktura med mulighet for KID-nummer.
Bli kjent med påmeldingssystemet
Ved å se på våre opplæringsvideoer, får du et raskt overblikk over hvordan påmeldingssystemet kan brukes. Bli med Heidi på en gjennomgang av påmelding i Pindena!