Tjenester og support
Finn ut hvilke tjenester vi kan tilby og hva det innebærer å ha en supportavtale.
Vi setter opp et nettmøte hvor vi sammen setter opp påmelding til et arrangement eller jobber med konkrete oppgaver. En workshop er en god måte å lære på da du vil se hvordan vi jobber med systemet, samtidig som du kan lære av å gjøre ting selv og stille spørsmål mens vi holder på.
Din nettside må ha en systemadministrator som vi kan kontakte. Systemadministratoren kan blant annet endre innstillinger for personvern og forsiden for installasjonen. Kontaktinformasjon til systemadministrator er til en hver tid tilgjengelig i systemet for brukerne.
Med en supportavtale kan du kontakte support når du står fast. Vi er tilgjengelig på e-post, chat og telefon, hvor vi svarer så fort vi kan og alltid innen 24 timer.
Du får bedre utbytte av systemet dersom du forstår de grunnleggende funksjonene. Da har vi også bedre forutsetning for å hjelpe deg når du kontakter support. Derfor burde nye brukere gjennomføre et kurs for å få supportavtale.