Heidi Martens-Lea

Heidi er kundeansvarlig i Pindena og følger opp support, kundeavtaler og holder opplæringskurs. Hun sørger for at kundene for mest mulig ut av systemet.
Heidi er Key Account Manager i Pindena og er en trygg havn for alle våre kunder. Som kundeansvarlig tar hun i mot nye kunder, gjerne i et digitalt møte og sørger for opplæring og brukerstøtte.
Heidi har jobbet i Pindena siden september 2016 og har vært innom de fleste oppgaver gjennom årene. Hun kom rett fra studiene hvor hun har fullført 2 bachelorgrader, en i Reiseliv og ledelse, og en i Digital Forretningsutvikling. Kombinasjonen mellom hennes bakgrunn, erfaring i Pindena og eprsonlige egenskaper gjør henne til en stor ressurs i tech-bedriften. En effektiv prosjektleder som er over middels dilla på struktur og lister gjør at vi holder oss på rett spor.
Til daglig er Heidi førstelinje på support, følger opp det meste av e-post og administrative oppgaver. Siden kunden alltid komme først, har hun alltid et øye på henvendelser. Samtidig holder hun i fakturering til kunder.
Heidi jobber aktivt med forbedring av påmeldingssystemet og oppretter nye saker med eventuelle feil, nye funksjoner eller ønsker fra kunder. Ved bestilling av utvikling hos vår aprtner CoreTrek er det Heidi som er prosjektleder og sørger for å lage kravspek, tilbud, bestille og teste. Hun har også ansvar for å oppdatere hjelpesidene og sørger for ferske artikler ved nye lanseringer.
Heidi holder stadig opplæringskurs og webinar for kundene – og hun er uten tvil – den som kjenner våre kunder best.
Som informasjonssikkerhetsansvarlig i Pindena, er hun også den som tar seg av ekstern revisjon av internkontroll for informasjonssikkerhet.
Jeg syntes det er veldig givende å hjelpe kunder med ulike problemstillinger og vise hvordan de best kan benytte systemet. Når de får en wow opplevelse om noe de kan benytte som ikke de har tenkt over, eller visst om, er det veldig fint å vite at jeg hjelper en bedrift med å spare ressurser ved å tenke og gjøre litt annerledes enn før.