VAR Healthcare
Pindena ivaretar brukervennlighet på en suveren måte. Vi har fått et system med egne landingssider, mailutsendelser og deltakerhåndtering, alt i ett.
Pindena har tenkt helhetlig – det er veldig lett å bruke og ser profesjonelt ut.
Rebekka Sørli, Marketing Manager i VAR Healthcare
Får påmelding på flere språk
VAR Healthcare er et digitalt beslutningssystem levert av Cappelen Damm som benyttes av helsesektoren. Med brukere i flere land er det viktig å samles og dele erfaring og kunnskap på tvers av landegrensene. Da er det nyttig med et system for håndtering av deltagere.
– Vi har et årlig brukerforum i hvert land med over 100 deltagere, forteller Rebekka Sørli. Hun er International Marketing Manager i VAR Healthcare og jobber på hovedkontoret i Oslo. De har også kontor i København i Danmark og Hamburg i Tyskland.
Da Rebekka og teamet så behov for å bytte system, var det både naturlig og viktig for å finne et system som tilbyr flere språk.
– Vi har tidligere brukt et dansk system som ga oss en del premisser for hva vi var ute etter, forteller Rebekka.
– Siden vi ønsker å tilpasse oss lokale deltakere i ulike land ønsket vi at systemet finnes i ulike språk. Norsk og engelsk var en selvfølge. Tysk og dansk var viktig for oss. Pindena tilbyr dette, smiler hun.
Deltagerhåndtering på øverste hylle
I jakten på det beste påmeldingssystemet var det spesielt én ting som skilte Pindena fra konkurrentene. Måten man håndterer deltagere på er gjennomtenkt og fleksibel.
– Vi sammenlignet flere systemer, både norske og engelske, forteller Rebekka. – Mange var gode på selve registreringsbiten. Det vi likte ved Pindena er at systemet har en veldig bra deltagerhåndtering.
Med et påmeldingsskjema hvor det er mulig å tilpasse hvilken informasjon som samles inn, får Rebekka god kontroll på deltagerne.
– Hver deltager skal ha opsjoner på forskjellige muligheter i et seminar eller matønsker. Vi har brukt tilleggsfelter ved påmelding som f.eks matpreferanser. Det er enkelt å sette opp, sier hun.
Praktisk med tilpasset kommunikasjon
Det er enkelt å sende ut tilpasset kommunikasjon via e-post og sms i systemet. Valgene som deltagerne foretar i skjema, kan brukes som et filter i deltagerlista. I tillegg er det en tabell som viser status for hvor deltageren er i påmeldingsløpet. Dette gir mulighet for å segmentere på et detaljert nivå.
– Kommunikasjonen går veldig fint. Ofte skal det sendes e-post og sms flere ganger til de som er påmeldt eller ikke har meldt seg på enda. I Pindena har vi full oversikt over de som har avslått og kan kjøre egne løp for grupperinger, sier Rebekka.
– Deltagere er delt i grupper: Invitert, påmeldt, avmeldt, avslått, etc. Det er veldig oversiktlig. E-poster er lett å sette opp og kan times for utsendelse eller sendes umiddelbart. Praktisk og brukervennlig, forteller Rebekka.
System med topp brukervennlighet
Som ganske fersk bruker av systemet, har Rebekka spesielt glede av at systemet var enkelt å komme i gang med, og lett å forstå.
– Pindena ivaretar brukervennlighet på en suveren måte. Vi har fått et system med egne landingssider, mailutsendelser og deltakerhåndtering, alt i ett. Pindena har tenkt helhetlig – det er veldig lett å bruke og ser profesjonelt ut. Helt topp.
Pindena tilbyr både opplæringskurs og supportavtale, slik at brukerne kommer raskt i gang og kan benytte seg av gode råd og tips fra en kyndig Pindena-ekspert.
– Vi har supportavtale og det kommer godt med i starten, da har man jo en del spørsmål. Vi har fått rask tilbakemelding og hjelp, sier Rebekka fornøyd.
Proff påmelding med bedriftens branding
Kombinasjonen av brukervennlighet, flere språk, god deltagerhåndtering og mulighet for design gjør at Pindena passet perfekt for VAR Healthcare.
– Oppsummert er Pindena et godt verktøy i en travel hverdag for å få satt opp proffe eventer med fine landingssider. Vi har fått designet som er tilpasset vår branding, smiler Rebekka.
VAR Healthcare har fått design tilpasset bedriftens profil og har valgt engelsk som standard språk. Med design på både aktivitetslister, påmeldingssider og e-post – får deltageren en behagelig brukerreise. Påmeldingen kan settes opp på både bokmål, nynorsk, dansk, svensk, tysk og engelsk.
– Det siste året har vi utvidet til flere arrangementer og vi ønsker også å sette opp webinarer og interne møter ved hjelp av et godt registreringssystem. Det er også fint at vi kan bruke betalingsløsninger via systemet når vi får behov for det.
– Vi er et lite team og da sparer vi masse tid ved å ha flest mulige funksjoner i ET verktøy. Men når vi da blir flere i teamet er det jo en fordel at vi kan ha så mange brukere vi ønsker i Pindena. Topp at det er så fleksibelt, stråler hun.
One-stop-shop for alle type eventer
– Jeg anbefaler gjerne Pindena – fordi det er en one stop shop. Du får alt det du trenger i forbindelse med eventer – enten de er fysiske eller online. Vi er foreløpig en mellomstor bedrift med et internasjonalt marked – Pindena hjelper oss å fremstå som en profesjonell aktør, smiler Rebekka.
Trenger du et brukervennlig system for kommunikasjon og håndtering av deltagere?
Ta kontakt med oss for en uforpliktende prat.