Motta EHF-ordre i regnskapssystemet
Motta ordre fra Pindena direkte i ditt regnskapssystem. Automatisk overføring av ordre er både enkelt og tidsbesparende.
Når du bruker betalingsløsninger i Pindena, kan EHF-ordre sendes direkte til regnskapssystemet du bruker. På den måten får full oversikt over innbetalinger og kan kan sende faktura eller EHF til kunder. Du sparer mye tid på automatisere overføringen, og slipper å fylle inn informasjon for ordre manuelt.
Hvordan fungerer overføring av EHF-ordre?
Pindena overfører ordre til regnskapssystemet helt automatisk. For hver påmelding genereres en ny ordre. Nye kunder blir automatisk registrert i regnskapssystemet, mens ordre for eksisterende kunder knyttes til deres eksisterende kundekort. I regnskapssystemet får du full oversikt over ordre som er betalt og ordre som skal faktureres. Dersom du sender EHF, får kunden fakturaen i sitt regnskapssystem.
Hvordan får jeg automatisk overføring av ordre til mitt regnskapssystem?
En overføring mellom to systemer krever at man lager en kobling, også kalt integrasjon. En utviklingspartner må lage integrasjonen slik at regnskapssystemet ditt kan motta EHF-ordre. Pindena har allerede laget en ferdig EHF-ordre som kan benyttes til å fullføre integrasjonen mot et regnskapssystem. Integrasjonen er arbeid dere må finansiere selv, men vi hjelper dere gjerne med prosessen sammen med en erfaren integrasjonspartner for regnskapssystemer.