Hvordan sende EHF faktura

Hvordan sende EHF faktura

Motta ordre fra Pindena direkte i ditt regnskapssystem. Automatisk overføring av ordre er både enkelt og tidsbesparende.

Hvordan sende EHF faktura?

Når du lar kundene velge faktura som betalingsmetode i Pindena, blir det laget en ordre. Den kan inneholde informasjonen du trenger for å sende EHF faktura; som organisasjonsnummer, firmanavn og adresse. Mange private virksomheter krever at du sender EHF. For å kunne sende EHF faktura må kunden være registrert i elma. Du sparer mye tid på automatisere overføringen, og slipper å fylle inn informasjon for ordre manuelt. Å få faktura i EHF gjør det ofte enklere for kunden å gjennomføre betaling.

Hvordan fungerer overføring av EHF-ordre?

Det kan overføres ordre fra Pindena til regnskapssystemet helt automatisk. På den måten kan dere sende elektronisk faktura til bedriftskunder. Nye kunder blir automatisk registrert i regnskapssystemet, mens ordre for eksisterende kunder knyttes til deres eksisterende kundekort. I regnskapssystemet får du full oversikt over ordre som er betalt og ordre som skal faktureres. Dersom du sender EHF, får kunden fakturaen i sitt regnskapssystem.

Hvordan får jeg automatisk overføring av ordre til mitt regnskapssystem?

En overføring mellom to systemer krever at man lager en kobling, også kalt integrasjon. En utviklingspartner må lage integrasjonen slik at regnskapssystemet ditt kan motta EHF fakturaer. Pindena har allerede laget en ferdig EHF-ordre som kan benyttes til å fullføre integrasjonen mot et regnskapssystem. Integrasjonen er arbeid dere må finansiere selv, men vi hjelper dere gjerne med prosessen sammen med en erfaren integrasjonspartner for regnskapssystemer.

Mer om EHF-ordre fra Pindena