Integrasjon med Tripletex
Hvis du bruker betalingsløsninger i Pindena og har økonomisystemet Tripletex, vil en integrasjon lette arbeidsmengden for både deg og regnskapsføreren.
Automatisk overføring av ordre til Tripletex
Når en deltager melder seg på vil det straks lages en ordre i Pindena som overføres til Tripletex. Der opprettes et kundekort og kontaktperson for nye kunder, mens eksisterende kunder knyttes opp automatisk. Du kan se ordre som er betalt med kort eller Vipps og fakturere de ordrene som ikke er forhåndsbetalt ved å sende EHF eller faktura. Når du mottar betaling fra kundene, vil innbetalinger avstemmes og regnskapet oppdateres automatisk.
Hva er Tripletex?
Tripletex er komplett, skybasert regnskapsprogram for deg som liker regnskap gjort smart, enkelt og effektivt. Du får full oversikt over økonomien, samt mulighet for app. Tripletex har løsninger for regnskap, faktura, lønn, reiser og utlegg, lager og logistikk og prosjekt. Vurderer du et nytt regnskapsprogram, kan du lese mer om Tripletex her.
Hvordan få integrasjon mot Tripletex?
For å få ordre overført fra Pindena til Tripletex må du:
- Ha Pindena Premium
- Være kunde hos Tripletex
- Ha aktive MVA satser hos Tripletex
- Lage en API-nøkkel i Tripletex
Integrasjonen koster 5000 kr pr år ekskl. mva og dekker vedlikehold av integrasjonen som en del av standard programvare.
Har du spørsmål om integrasjon med Tripletex?
Vi tar gjerne en prat om dine behov og utfordringe, hvordan en integrasjon kan hjelpe deg og slik finne ut om det kan være nyttig for din bedrift. Du kan også prate med din regnskapsfører eller ta kontakt med Tripletex.