Enterprise – Komplett system med tilgangsstyring
Enterprise er et komplett system for administrasjon av aktiviteter og deltagere. Personvern for brukere ivaretas med helt adskilte avdelinger for brukere.
Pindena Enterprise kort oppsummert
Med Pindena Enterprise får du et fullverdig påmeldingssystem for håndtering av deltagere. Alle funksjoner fra Basic, Pro og Premium er tilgjengelig, og du har mulighet for å tilpasse systemet etter behov. Du kan integrere med et regnskapsprogram for å effektivisere arbeidet med ordre og fakturering, eller koble til en betalingsleverandør for å ta betalt med kort eller Vipps. Få oversikt over alle kurs og arrangement i ett system, hvor brukerne enkelt kan samarbeide.
Lag flere avdelinger og styr tilgang for brukere
I Pindena Enterprise får du muligheten til å lage flere avdelinger, slik at brukere og all informasjon er helt adskilt fra hverandre. Samtidig kan de som er superbrukere se alt i alle avdelinger. Det er flere brukerroller i systemet og det kan kobles opp mot Azure AD for innlogging med Singel Sign On. Systemet egner seg derfor veldig godt for store private og offentlige organisasjoner, kommuner og fylker.
Kurs og administrasjon
Har du en bedrift med flere avdelinger som holder kurs? Flott! I Pindena kan dere samarbeide og dra nytte av felles funksjoner. Samtidig er det enkelt å holde oversikt og full kontroll på sine egne deltagere. Bedriften kan ha ubegrenset med aktivitetslister og kurskataloger, og alt kan enkelt styres i et kursadministrativt system.
Fleksibilitet på tvers av avdelinger
I store organisasjoner kan det være mange som samarbeider på tvers av avdelinger. Pindena Enterprise er en smidig løsning som gir kontroll på hva brukerne har tilgang til, samtidig som det er mulig å åpne opp for samarbeid i virksomheten.
Global mal for alle brukere
Med maler kan du opprette aktiviteter med ferdig oppsett. Det er veldig praktisk dersom man har gjentagende aktiviteter. Maler blir tilgjengelig for brukere i samme avdeling. Men man kan også velge at malen skal være global, slik at alle brukerne i systemet finner den.
Global gruppe for felles arrangement
Ved å skru på global gruppe, vil den vises i nedtrekktreksmenyen på alle aktiviteter i alle avdelinger. Det gjør det mulig for alle brukere å legge aktiviteter i gruppen. Brukere kan plassere aktiviteten sin i en gruppe som er opprettet i en annen avdeling, og på den måten kan man ha noe felles, uten å dele for mye informasjon.
Legg til flere ansvarlige personer på en aktivitet
Den som står ansvarlig for en aktivitet vil få opp aktiviteten i sin aktivitetsliste. Dersom en aktivitet opprettes av en bruker i en avdeling, kan den deles med en eller flere brukere i en annen avdeling.
Del en aktivitet med alle brukere i andre avdelinger
Ofte vil ikke avdelingsstrukturen stemme helt med hvordan folk faktisk jobber sammen i bedriften og det kan skje omstrukturering. Dersom du vil at alle brukerne i en annen avdeling skal få tilgang til en aktivitet, kan aktiviteten deles med en eller flere avdelinger.
Hotellbooking gir full kontroll på overnatting
Modulen for hotellbooking er inkludert i Enterprise. Med hotellbooking er det enkelt for deltagerne å booke rom, og for deg å holde oversikt. Du unngår dobbeltbooking, og du kan raskt eksportere en liste over deltagerne som skal overnatte og sende til hotellet.
Hvorfor velge Pindena Enterprise?
Pindena Enterprise er et rimelig alternativ for organisasjoner med mange arrangement, fordi det ikke er begrensninger på antall brukere, aktiviteter eller deltagere. Det er samme pris uansett hvor mye dere bruker systemet, og ingen transaksjonskostnader.
Dere kan velge å få opplæring for deres superbrukere, som da kan ha en supportavtale. Med gjennomført opplæring vil dere ha et komplett påmeldingsystem som dere kan administrere, samtidig som brukerstøtte vil være tilgjengelig.
Tilpasning og integrasjon
Har bedriften behov for løsninger som krever en eller flere integrasjoner, samt tilpasninger av løsningen? Vi har lang erfaring med integrasjon og tilpasning, og kan tilby skreddersøm etter deres behov. De vanligste systemene å integrere med er ERP og CRM. Dersom bedriften har Tripletex eller Visma Enterprise Økonomi Plus er det enkelt å komme i gang, da Pindena har laget integrasjon med disse økonomisystemene.
Funksjoner i Pindena Enterprise
- Fleksibelt påmeldingsskjema
- Automatisk påmeldingsbekreftelse
- Personvern (GDPR) innstillinger
- Kopier aktiviteter
- Send invitasjoner
- Send og planlegg utsendelse av sms og e-post
- Eksporter deltagerliste
- Pindena Innsjekk app
- QR-kode for smittesporing
- Opprett og ta betalt for produkter
- Betaling med Vipps og kort
- Fakturabetaling
- Venteliste
- Registrere flere deltagere i en påmelding
- Maks antall ekstradeltagere
- Sortere aktiviteter i grupper
- Lukkede arrangement
- Bestill et tilpasset design
- Egne sider for aktiviteter
- Avhengigheter i skjema
- Spørreundersøkelser
- Hotellbooking
- Tilgangskontroll med avdelinger og brukerroller
Ta kontakt for å få et tilbud på Pindena Enterprise
Vi holder gjerne demo for bedriften og sender deg et uforpliktende pristilbud basert på deres behov og evnt ønske om tilpasninger.