Cred by ben & silver
Påmeldingssystemet har en fin balansegang og er enkelt i bruk. Fra måten man betjener systemet og setter opp påmeldingen, til informasjon og deretter kommunikasjon med kundene.
Benedicte Grevstad og Sølvi Anne Erstad, Cred
Møt Benedicte og Sølvi Anne i Cred, eller ben & silver som de liker å kalle seg. To tøffe damer som for noen år siden valgte å starte sin egen bedrift, basert på lang erfaring innen reise, logistikk og event.
Et eventbyrå hjelper bedrifter og privatpersoner med å holde arrangementer, så derfor er et påmeldingssystem et viktig verktøy for å holde trådene samlet. Damene i Cred kjente til Pindena før de startet sin egen bedrift.
– Vi vet at det er et system som har mange ulike funksjoner, og som stadig arbeider for å bli enda bedre. Samtidig er det intuitivt og enkelt å sette opp påmeldingsskjema og sidene rundt.
Påmeldingssystem med smarte funksjoner
Benedicte og Sølvi Anne har erfaring med bruk av mer komplekse systemer, men Pindena leverer i sin enkelhet.
– Når vi hadde behov for litt enklere løsninger uten for mange spesialfunksjoner, så brukte vi Pindena.
I dag bruker de påmeldingssystemet til å lage fine nettsider med påmelding for sine kunder.
De er flinke til å tilpasse sidene med design for de enkelte kundene, noe som gjør det lille ekstra. De to damene har brukt systemet omtrent siden det så dagens lys for 10 år siden.
– Det har etterhvert blitt mange smarte funksjoner i Pindena, slik at vi kan benytte det til en større del av arrangementet. Så vi er veldig fornøyd med påmeldingssystemet, sier Benedicte.
– Det har en fin balansegang og er enkelt i bruk. Fra måten man betjener systemet og setter opp påmeldingen, til informasjon og påmeldingsskjema til kundene og deretter kommunikasjon, sier Sølvi Anne, og legger til; – At vi nå også kan registrere gjester til arrangement via QR-kode er en fordel.
Rom for kreativitet i systemet
De forteller også at de har brukt systemet til noe litt uvanlig, nemlig salg av eiendom.
– Vi har faktisk brukt Pindena til et privat hyttesalg, sier Benedicte og forklarer;
– Det var behov for en korrekt budlogg, som budgivere/kjøper skulle få tilsendt i etterkant. I dette tilfelle kunne vi sende både SMS og e-post raskt fra systemet til de interessenter som skulle ha informasjon fra oss.
Det er hyggelig med fornøyde kunder, men ekstra morsomt er det når de finner på nye måter å bruke systemet på. Pindena-teamet er glade for å ha kreative kunder som kommer med gode tilbakemeldinger. Les mer om Cred by ben & silver.