Referanser
Pindena påmeldingssystem gjør hverdagen enklere for tusenvis av små og store arrangører. Bli kjent med noen av kundene og hvordan de bruker påmeldingssystemet til sine arrangement.
-
"Vi har fått bedre oversikt over påmeldte og det er lett når vi skal gjennomføre arrangementene med tanke på innregistrering, matbestilling etc."
Ellen Pongo, Nibio
-
"Med Pindena har det blitt enklere for kunden å melde seg på, da alt er oversiktlig. Betaling går lett, da man får valgmuligheter for hvordan man ønsker å betale og det finnes en betalingsløsning for alle."
Fredrik Thomassen, Komplettkurs AS
-
"Både i 2021 da konferansen var digitalt og i år da vi satset på hybrid, greide to personer brasene. Uten Pindena ville ikke mikrobedriften maktet et slikt løft."
Lennart Hovland, Anbud365
-
"Løsningen er enkel og brukervennlig."
Håkon Lund, Forsvarets sanitet
-
"Pindena er et brukervennlig og intuitivt system. Kundeservicen er strålende!"
Håkon Sandbakken, DNVA
-
"Gjennom å bruke Pindena har det blitt enklere for stiftelsen å markedsføre arrangementer."
Lene M. Refvik, AksjeNorge
-
"Pindena har tenkt på alt, og det finnes en funksjon for hva du måtte ønske, så det er lett å tilpasse etter ditt behov."
Isabella Sandkleven Dahl, Forskningsrådet
-
"Vi valgte Pindena fordi det er enkelt og fleksibelt. Det er også lett å samle informasjon og tilpasse hvert enkelt påmeldingsskjema. Med Pindena får vi alt på ett sted - enkelt, oversiktlig og stabilt. Dessuten er det kostnadseffektivt."
Anita Moe Larsen, Norway Health Tech
-
"Vi hadde et behov for å samle programmene som vi brukte i forbindelse med påmelding til arrangementene våre, og da var Pindena det beste vi fant på markedet."
Kristina Sikora, Bergen Næringsråd
-
"Vi vil absolutt anbefale Pindena. Norsk, brukervennlig og god kundeservice."
Anita Koot, Otta Handels- og Næringsforening
Viser 25 - 34 av 34 artikler