Hjelp for deltagere
Ofte stilte spørsmål fra deltagere om påmelding og arrangement.
Pindena er leverandør av et påmeldingssystem som håndterer deltagere. Hvis du er deltager og har havnet her, så har du antagelig noen spørsmål. Da må du i første omgang ta kontakt med arrangøren.
Ofte stilte spørsmål
Enten du har meldt deg på via en link eller fått en invitasjon, kan du finne ut hvem som er arrangør ved å sjekke påmeldingsbekreftelsen og se hvem som står som avsender.
Hvis du har meldt deg på et arrangement, så vil du få en påmeldingsbekreftelse. Her vil det som regel stå hvem som er arrangør. I linken du har brukt til påmelding kan du også finne informasjon. Noen arrangementer har egne kontaktskjema.
Linken får du tilsendt av arrangøren. Om du ikke har mottatt link til feks et webinar, så må du kontakte arrangøren. Sørg for at du faktisk er påmeldt arrangementet ved å sjekke om du har mottatt påmeldingsbekreftelse på e-post eller SMS.
Linken til arrangementet får du i påmeldingsbekreftelsen fra arrangøren på e-post eller sms. Klikk på linken for å komme til påmeldingsskjema. Det står som regel «Les mer og meld deg på aktiviteten her».
Sjekk om du har mottatt påmeldingsbekreftelse på e-post eller sms. Husk også å sjekke søppelpost. Finner du ikke påmeldingsbekreftelsen, kan du kontakte arrangøren.
Hvis du ønsker å melde deg av et arrangement, kan du melde deg av i påmeldingslinken. Trykk på «Avmeldt» nederst i skjema. Dersom det ikke er mulig, må du ta kontakt med arrangøren.
For å benytte din rett til å bli glemt og slettet, må du kontakte arrangørene av arrangement du har deltatt på.
Disse skal da kontakte Pindena AS, slik at vi sørger for at det er slettet i databasen.
NB! Vær klar over at f.eks faktura må bli værende i 5 år grunnet lov.
Du får en QR-kode i påmeldingsbekreftelsen fra arrangøren. QR-koden fungerer kun for registrering i påmeldingssystemet. Husk å ha QR-koden tilgjengelig ved oppmøte.