Supporttjenester

Supporttjenester

Ansatt i Pindena er klar for å hjelpe deg med support

Få tilpasset opplæringskurs og supportavtale. Bestill workshop eller tjenester for hjelp med oppsett av arrangement.

Alle kunder kan være med på våre gratis webinar, få et kundemøte, bestille workshop eller konsulenttjenester. Kunder som tar opplæringskurs har også mulighet til å ha supportavtale som gir ubegrenset støtte og hjelp i forbindelse med oppsett av arrangement.

Opplæring og supportavtale

Ta et kurs som gir deg en grunnleggende forståelse av systemet. Vi tilpasser kurset til hvordan du skal bruke systemet, slik at du får mest mulig ut av opplæringen. Brukere som har gjennomført kurs kan ha supportavtale som gir ubegrenset tilgang på brukerstøtte i systemet.

Pris for kurs

Opptil 5 brukere
1 1/2 time: 3000 kr
3 timer: 6000 kr

Supportavtale

Pris pr superbruker pr år: 2500 kr

Alle priser er ekskl. mva.

Ofte stilte spørsmål om tjenester og support

Vi setter opp et nettmøte hvor vi sammen setter opp påmelding til et arrangement eller jobber med konkrete oppgaver. En workshop er en god måte å lære på da du vil se hvordan vi jobber med systemet, samtidig som du kan lære av å gjøre ting selv og stille spørsmål mens vi holder på.

Din nettside må ha en systemadministrator som vi kan kontakte. Systemadministratoren kan blant annet endre innstillinger for personvern og forsiden for installasjonen. Kontaktinformasjon til systemadministrator er til en hver tid tilgjengelig i systemet for brukerne.

Med en supportavtale kan du kontakte support når du står fast. Vi er tilgjengelig på e-post, chat og telefon, hvor vi svarer så fort vi kan og alltid innen 24 timer.

Du får bedre utbytte av systemet dersom du forstår de grunnleggende funksjonene. Da har vi også bedre forutsetning for å hjelpe deg når du kontakter support. Derfor burde nye brukere gjennomføre et kurs for å få supportavtale.

Har du spørsmål eller ønsker å bestille opplæring og supportavtale?